Beste,
op 16/12 bestelde ik een daglichtlamp bij Minqy voor 34.95 euro. Niettegenstaande bevestigingsmail en reclame van hun kant, heb ik nooit de lamp ontvangen. En reactie op e-mails krijg ik niet. Ik ga er dus van uit dat het om een oplichtersbende gaat.]
Graag Uw advies of hulp.
Met vriendelijke groeten,
Dianne Peersman
Dianne Peersman
3 Antwoorden
Goedemiddag Dianne,
Wat vervelend om te lezen dat je een probleem ervaart met een lid van ons. Zou je je klacht officieel willen maken door een geschil in te dienen? Dit kan via deze link: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1213700?lang=nld De webwinkel ontvangt hier ook gelijk bericht van. Zij krijgen 7 dagen de tijd je klacht op te lossen/ te reageren. Lukt dit niet, dan helpen wij daarna met bemiddelen.
Hopelijk wordt je klacht alsnog snel opgelost!
Wat vervelend om te lezen dat je een probleem ervaart met een lid van ons. Zou je je klacht officieel willen maken door een geschil in te dienen? Dit kan via deze link: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1213700?lang=nld De webwinkel ontvangt hier ook gelijk bericht van. Zij krijgen 7 dagen de tijd je klacht op te lossen/ te reageren. Lukt dit niet, dan helpen wij daarna met bemiddelen.
Hopelijk wordt je klacht alsnog snel opgelost!
Ondertussen heeft Daniel van Minqy me gecontacteerd en werd de som van het nooit-geleverde licht keurig terugbetaald.
vriendelijke groeten,
Dianne Peersman
Je antwoord