Ik bestelde op 17 februari een artikel bij Feestfestijn. Zij leverden een verkeerd product dat ik heb teruggestuurd. Op diverse verzoeken over de zending en terugbetaling van het betaalde bedrag € 124,90 volgde geen enkele reactie.
Nu zie ik dat op 11 maart het lidmaatschap is opgezegd. Omdat de bestelling en de betaling van voor deze datum zijn vraag ik u beleefd om deze klacht i
alsnog in behandeling te willen nemen. Kunt u mij berichten of dit mogelijk is ? Ik kan u de volledige correspondentie toesturen als u mij een mailadres stuurt waar het naar toe kan.
Nu zie ik dat op 11 maart het lidmaatschap is opgezegd. Omdat de bestelling en de betaling van voor deze datum zijn vraag ik u beleefd om deze klacht i
alsnog in behandeling te willen nemen. Kunt u mij berichten of dit mogelijk is ? Ik kan u de volledige correspondentie toesturen als u mij een mailadres stuurt waar het naar toe kan.
1 Antwoorden
Goedemorgen,
Wat vervelend dat je een klacht hebt over een (voormalig) lid van ons. Deze webwinkel heeft het lidmaatschap bij ons stopgezet op 11 maart. Omdat deze webwinkel geen lid meer is, verwacht ik ook weinig medewerking meer. Ik zou je daarom willen adviseren het volgende te doen:
- Het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen.
- Fraude melden.
- Een melding maken of aangifte bij de politie doen.
- Controleren of er al meldingen bij de politie zijn gedaan.
Succes en hopelijk krijg je alsnog netjes je geld terug.
Je antwoord