Klacht

Sandra asked 1 jaar ago

De webshop Bonosana verkoopt slaappleisters en ze hebben de 1e paar bestellingen geleverd en de laatste 2 bestellingen zijn niet geleverd. Ik kan ze niet bereiken alleen via mail en daarop krijg ik geen enkele reactie. Zij dragen jullie keurmerk. Maar volgens mij zit daar iets goed fout. Wie heeft deze ervaring ook? Ik ga er in ieder geval serieus werk van maken.

Beste Sandra,

Jammer dat je deze ervaring met BonoSana hebt. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag opgelost ziet. We helpen je graag verder.

Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we een klachtenprocedure opgesteld waarmee je een geschil tegen de webwinkel kunt indienen. Klik hier om een geschil in te dienen.

Zodra je jouw geschil hebt ingediend ontvangt de webwinkel een automatische e-mail met daarin informatie over jouw geschil. Vervolgens krijgt de webwinkel 7 dagen de tijd om het geschil op te lossen, of om op het geschil te reageren. Na 7 dagen ontvang je opnieuw een e-mail van ons waarin we vragen wat er met het geschil gedaan dient te worden. Indien je voor onze bemiddeling kiest, begint onze bemiddeling en houden we je per e-mail op de hoogte van het proces. Alle informatie over onze geschillenbemiddeling vind je hier.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en dat je klacht snel wordt opgelost. ^Marc

Hallo Marc,

Het is mij even niet duidelijk waarom ik opnieuw het geschil moet indienen. IK heb nu dus voor de 2e keer het formulier ingevuld.

Ik wacht nu de reactie van jullie af en hoop dat Bonosana gaat reageren.

Groet,

Marc Staf answered 1 jaar ago

Excuus Sandra, ik wist niet dat je al een geschil had ingediend over BonoSana. Er staan er nu inderdaad 2 in. Ik verwijder die van 8 december. In de loop van deze week krijg je een e-mail van ons met de vraag hoe het met geschil staat. Daarin kun je aangeven of het opgelost, in behandeling is of dat je onze bemiddeling nodig hebt.

Ik hoop dat je alsnog snel een reactie krijgt van de webwinkel en de laatste 2 bestellingen geleverd krijgt.

Sandra answered 1 jaar ago

Dank je wel. Tot op heden nog geen enkel reactie ontvangen helaas.

Groet Sandra van de Gevel

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dat is jammer, dan raad ik je aan om voor bemiddeling te kiezen wanneer je deze week een e-mail van ons krijgt. Wij nemen het geschil dan in behandeling en komen we hopelijk alsnog tot een oplossing.

Hallo Marc,

IK heb net gereageerd en gekozen voor bemiddeling. Hopelijk krijgen jullie wel ctc met ze.

Groet,

Dag Sandra,

Mijn collega Kim heeft het geschil opgepakt, als het goed is heb je van haar al een eerste e-mail gehad en zij heeft ook een e-mail naar BonoSana gestuurd, ik hoop ook dat zij contact met de webwinkel krijgt. Veel succes!

Sandra Van De Gevel answered 1 jaar ago

Hallo Marc,

Ik heb geen mail ontvangen can Kim. Ik ga er dan vanuit dat ze dit nog zal doen.

Ik wacht het dan nog even af.

Groeten, sandra

Hallo Marc,

Ik heb geen reactie ontvangen van jouw collega Kim.

Gisteren zijn wel mijn 2 bestellingen van BonaSana binnen gekomen; zonder uitleg of pakbon. Ik kan alleen zien dat het geleverd is vanuit Spanje en niet vauit Amsterdam. Ik zou toch graag een verklaring willen ontvangen van BonaSana waarom ze nu wel in ene keer leveren? Zou graag weten of jullie een verklaring of uitleg hebben ontvangen.

Groeten,