Skip to content

Klacht

Gerda Heeringa asked 4 weken ago
Hallo
Heb een klacht over een webwinkel. Hollandse bedden. Op 3 november hier besteld. Zie dat hun lidmaatschap per 12/11/2021 is ingetrokken. Kan ik nog wel een klacht indienen?

1 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 4 weken ago
Hallo Gerda, erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Hollandse Bedden. Goed dat je hebt gecontroleerd of ze lid zijn van ons keurmerk. Deze partij is inderdaad sinds november geen lid meer van ons keurmerk. We hebben hen reeds verzocht om alle verwijzingen naar ons keurmerk van hun website te verwijderen, helaas is hier geen gehoor aan gegeven. 
We kunnen proberen om jouw klacht onder de aandacht te brengen bij Hollandse Bedden. Als je hier gebruik van wilt maken mag je een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl. En anders adviseer ik je om het volgende te doen:

 
Ik hoop dat jouw klacht spoedig afgehandeld wordt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella

Je antwoord