Klant wil review wijzigen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKlant wil review wijzigen
D. Otto asked 3 jaar ago
Klant heeft negatieve review geplaatst en geen contact opgenomen over beschadigd product. Wij hebben meteen zelf contact opgenomen met klant en nieuw product gestuurd. Klant wil nu de review aanpassen, maar kan hier geen optie/linkje voor vinden. Quarantaine van de review is al verlopen.

Graag advies. Hoe kan deze klant de eerder geplaatste review wijzigen?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste,   Bedankt voor jouw vraag. Klanten kunnen zelf hun beoordeling aanpassen met de link die ze door ons toegestuurd krijgen. Deze link staat in de eerste mail die ze ontvangen na plaatsing van de beoordeling. Mocht de klant die link niet meer hebben dan kunnen wij die naar de klant toesturen. Wens je dat dus dan vraag ik je ons hierover te mailen en daarbij ook aan te geven om welke beoordeling het gaat. Je kan ons bereiken op info@webwinkelkeur.nl   Groet, Asoka
Judith answered 2 jaar ago
Hi Caleni, Ik heb begrepen dat wanneer je op de review reageert en kiest voor Privé, dat de klant dan ook een link krijgt in de notificatie, klopt dat? Ik heb dit onlangs geprobeerd, maar mijn klant ontving niets (maar ook niet toen jullie de mail nogmaals verstuurden, dus het kan aan die klant liggen)... Ik zou wel willen weten hoe zo'n notificatie er dan uitziet, is daar een voorbeeld van? Met vriendelijke groet, Judith