Skip to content

Klant wil review wijzigen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKlant wil review wijzigen
D. Otto asked 2 weken ago
Klant heeft negatieve review geplaatst en geen contact opgenomen over beschadigd product. Wij hebben meteen zelf contact opgenomen met klant en nieuw product gestuurd. Klant wil nu de review aanpassen, maar kan hier geen optie/linkje voor vinden. Quarantaine van de review is al verlopen.

Graag advies. Hoe kan deze klant de eerder geplaatste review wijzigen?

1 Antwoorden
asoka Staf answered 2 weken ago
Beste,
 
Bedankt voor jouw vraag. Klanten kunnen zelf hun beoordeling aanpassen met de link die ze door ons toegestuurd krijgen. Deze link staat in de eerste mail die ze ontvangen na plaatsing van de beoordeling. Mocht de klant die link niet meer hebben dan kunnen wij die naar de klant toesturen. Wens je dat dus dan vraag ik je ons hierover te mailen en daarbij ook aan te geven om welke beoordeling het gaat. Je kan ons bereiken op info@webwinkelkeur.nl
 
Groet, Asoka

Je antwoord