Klant wist niet dat beoordeling was gegeven

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsKlant wist niet dat beoordeling was gegeven
Pascal Jolink asked 4 jaar ago
Goedendag, Wij ontvingen een 1 ster beoordeling, en wij hebben daarop contact gezocht met de klant. De klant was zich van geen kwaad bewust en informeerde ons dat dit eerder is voorgekomen. Wat de klant schreef: " Die beoordeling van 1 ster hebben wij niet gedaan. Ik zag de bevestiging daarvan ook voorbij komen vanochtend en heb daarop de beoordeling gelijk gecorrigeerd naar 5 sterren. Het is overigens niet de eerste keer dat dit bij ons gebeurd. Wellicht is het beoordelingssysteem niet betrouwbaar." Is dit iets wat bekend is?
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Pascal, Het is erg jammer dat daar kennelijk iets verkeerd gaat. Voor zover bij ons bekend is dit niet vaker voorgekomen. Ons systeem is namelijk zo gemaakt dat het niet mogelijk is een e-mailadres te gebruiken bij het plaatsen van een beoordeling, als je geen toegang hebt tot dat e-mailadres. Er wordt namelijk na het plaatsen van de beoordeling een verificatiemail naar de klant gestuurd. Alleen als je dus toegang hebt tot de mailbox en die verificatiemail kan openen kan je het e-mailadres gebruiken om een beoordeling achter te laten. Er kunnen hier dan ook twee dingen aan de hand zijn. De klant heeft je niet de waarheid verteld, of het e-mailadres van de klant is gehackt.  In elk geval moet de beoordeling zijn geplaatst door iemand die toegang had tot het e-mailadres van de klant.
Groet, Asoka