Kunnen jullie reageren op mijn mailtjes?

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpKunnen jullie reageren op mijn mailtjes?
Paulien asked 1 jaar ago

Ik heb jullie op 12-10-2022, 12-11-2022 en 15-12-2022 gemaild en ik heb op alle drie mailtjes geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik kan nergens een telefoonnummer van jullie vinden dus probeer dan maar via deze weg contact met jullie te krijgen. Is het nu wel mogelijk om een reactie te geven op mijn vragen die ik in de mails gesteld heb?

Dag Paulien,

Goed dat je hierover aan de bel trekt, erg vervelend dat je op alle drie de e-mails geen reactie van ons hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling!

Als ik zoek op het e-mailadres dat je voor deze vraag hebt gebruikt zie ik dat je contact met mijn collega Ismail op 28 september hebt gehad, na deze datum hebben we geen e-mails meer van je binnengekregen. Heb je hetzelfde e-mailadres gebruikt?

Waar kan ik je mee helpen?

Hoi Marc,

Ik heb hetzelfde e-mailadres gebruikt als waarmee ik in september met Ismail contact heb gehad. Vreemd dat jullie de mails niet hebben ontvangen, ze staan bij mij bij verzonden items... Ik had op het forum in oktober een vraag vraag gesteld over de automatische uitnodigingen voor de reviews, waar Ismail op had geantwoord dat er een wordpress/woocommerce plug-in moet worden geïnstalleerd voor de automatische uitnodigingen. Echter had ik dit al een aantal maanden daarvoor gedaan, maar de uitnodigingen worden niet verstuurd. Ismail gaf op het forum aan dat als de installatie voltooid is, ik een screenshot van de instellingen van de plug-in kon sturen naar jullie e-mailadres. Dit heb ik toen gedaan waarvan de reactie uitbleef. Ik heb het stappenplan op jullie website gevolgd voor de installatie, maar de automatische uitnodigingen worden nog steeds niet verstuurd

Dag Paulien,

Dank voor je snelle terugkoppeling, vreemd dat wij de e-mails niet hebben ontvangen. Ik weet niet waar dit verkeerd is gegaan. Ik ga je helpen om het issue met de uitnodigingen zo snel mogelijk op te lossen.

Wil je de screenshots nog een keer naar info@webwinkelkeur sturen? En me via hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik er gelijk naar.

Alvast bedankt. ^Marc

Hoi Marc,

Ik heb zojuist de screenshots nog een keer gemaild naar info@webwinkelkeur.nl met het e-mailadres wat ik ook heb gebruikt voor deze vraag

Dag Paulien,

Heel vreemd, maar deze hebben we ook niet binnen gekregen. Je hebt het verstuurd met het e-mailadres dat begint met manager? Heeft het de status verzonden in jouw mailbox? Wil je het eens via een ander e-mailadres proberen te sturen?

Goedemiddag Mark,

Klopt ik heb het met dat mailadres verzonden en het mailtje staat ook bij mij bij de verzonden items. Ik heb zojuist het mailtje gestuurd vanuit onze info e-mailadres, heb je hem nu wel ontvangen?

Dag Paulien,

Die e-mail hebben we wel binnengekregen, fijn. Ik ga de verdere communicatie via de e-mail doen met jouw goedvinden.

Top, dat is prima!