Skip to content

Lamsa home blijft in gebreke

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsLamsa home blijft in gebreke
R. Tolk asked 4 maanden ago
Op 20 december heb ik iets besteld bij Lamsa Home en de artikelen zijn nooit geleverd.,  Emails worden pas na 3 weken beantwoord zonder concrete inhoud. Ze hebben op hun site een webwinkelkeur staan. Welke rechten heb ik en hoe krijg ik mijn geld terug? Wat houdt het keurmerk in en kunnen jullie iets betekenen?

1 Antwoorden
caleni Staf answered 4 maanden ago
Goedemorgen Rozemarijn,

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons. Ik zou je willen verzoeken een geschil bij ons in te dienen, zodat je klacht ook officieel in ons systeem staat en we er daadwerkelijk iets mee kunnen. Je kunt je klacht hier indienen: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1211136?lang=nld

De webwinkel ontvangt ook een melding van je klacht. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd je geschil op te lossen. Lukt dit niet, dan helpen wij je na 7 dagen met bemiddelen. 

Succes en hopelijk wordt je klacht alsnog snel opgelost!

Je antwoord