Mail word niet verstuurd

DWQA QuestionsCategorie: TechniekMail word niet verstuurd
Dominique van WIjk asked 2 jaar ago
Goedemiddag, Ik heb het idee dat mijn klanten geen mail ontvangen van Webwinkel keur heeft u een idee hoe dat kan? Helaas moet ook dan upgraden om ze handmatig toe te voegen en te versturen maar daar heb ik geen tijd voor.   Heeft u een idee hoe dit komt? verkeerde pakket? of is de link in mijn webwinkel niet goed meer ?   Gr Dominique
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago

Beste Dominique,

Vervelend dat jouw klanten geen e-mails schijnen te ontvangen. Zojuist zag ik dat de e-mails wel worden afgeleverd. Misschien wil je dat de uitnodigingen automatisch worden verzonden? Met het Plus pakket kunnen er tot 1000 uitnodigingen worden aangemaakt. Dit kan zowel handmatig als automatisch.

Wij hebben voor verschillende webwinkelsoftware plugins waarmee het mogelijk is om een koppeling te maken tussen ons dashboard en de webwinkel. Hiermee is het mogelijk om de uitnodigingen automatisch aan te maken. Op deze pagina vind je webwinkelsoftware waar wij een plugin voor hebben. Indien jouw webwinkel er niet tussen staat kan er met enige programmeerkennis een koppeling worden gemaakt met ons dashboard.
Op deze pagina hebben wij documentatie voor ontwikkelaars beschikbaar.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je alvast een fijn weekend toe!