Skip to content

Management informatie

DWQA QuestionsCategorie: Praat meeManagement informatie
Stephan Zwanikken asked 1 maand ago
Hebben jullie toevallig wat meer management informatie in de planning staan?
Zoals:

• een tabel/grafiek met het totaal aantal en % beoordelingen naar 1, 2, 3, 4 en 5 sterren
  • aantal beoordelingen en gem. beoordeling per week/maand/kwartaal/jaar, zodat je kunt zien wat de trend is

Op die manier hebben we meer aan de data die jullie voor ons verzamelen.

9 Antwoorden

Dag Stephan,

Dank voor je idee/feedback, op dit moment hebben we daar geen plannen voor. Ik ga het intern bespreken en wellicht dat we dit in de toekomst gaan implementeren.

Stephan Zwanikken answered 4 weken ago
Dank voor je antwoord. Als eigenaar wil je kunnen volgen wat de trend is, zodat je tijdig kan signaleren als de service bijvoorbeeld verslechtert.
Kun je me anders een export van mijn beoordelingen geven, zodat ik er zelf Excel op los kan laten?

Begrijp ik.

Zeker kan dat, ik ga je een csv-bestand met de reviews sturen.

Stephan Zwanikken answered 4 weken ago
Bedankt. Daar haal je snel waardevolle informatie uit, zoals:
Gemiddelde beoordeling per jaar
Voor een eerste algemene beeld kijk ik naar de gemiddelde beoordeling per jaar. Wat is de trend?
Gemiddelde beoordeling per jaar
De verdeling van de beoordelingen over het aantal sterren per jaar
Een verdeling naar het aantal sterren helpt je om te kijken welk percentage van je klanten 4 of meer sterren geven.
Verdeling beoordelingen per jaar
Procesanalyse met XMR-grafiek
En om te beoordelen of er iets mis is in het proces kijken we ook naar de XMR-grafiek. Zo lang de scores binnen de bandbreedte blijven is er niks aan de hand. En nu zie je direct 2 signalen waar het handig is om naar te kijken.XMR-grafiek beoordelingen per maand

Marc Staf answered 4 weken ago
Dat is erg handig, fijn dat je al die informatie uit het bestand hebt kunnen halen. Mocht je om deze reden vaker een exportbestand willen hebben, laat het ons weten.

Stephan Zwanikken answered 4 weken ago
Hoe mooi zou het zijn als je zo’n dashboard als dit terugvindt in WebwinkelKeur? Ik heb dit in Excel gemaakt. Je reviews downloaden (kon dat maar als standaard optie), in de tabel plakken en klaar is Kees!
WebwinkelKeur Review Dashboard

Marc Staf answered 4 weken ago
Dat ziet er top uit, erg handig!

Stephan Zwanikken answered 4 weken ago
Ik heb er maar een product van gemaakt. Misschien handig voor andere gebruikers van WebwinkelKeur.

Zeker, dank je.

Je antwoord