Hebben jullie toevallig wat meer management informatie in de planning staan?
Zoals:
- een tabel/grafiek met het totaal aantal en % beoordelingen naar 1, 2, 3, 4 en 5 sterren
- aantal beoordelingen en gem. beoordeling per week/maand/kwartaal/jaar, zodat je kunt zien wat de trend is
9 Antwoorden
Dag Stephan,
Dank voor je idee/feedback, op dit moment hebben we daar geen plannen voor. Ik ga het intern bespreken en wellicht dat we dit in de toekomst gaan implementeren.
Dank voor je antwoord. Als eigenaar wil je kunnen volgen wat de trend is, zodat je tijdig kan signaleren als de service bijvoorbeeld verslechtert.
Kun je me anders een export van mijn beoordelingen geven, zodat ik er zelf Excel op los kan laten?
Begrijp ik.
Zeker kan dat, ik ga je een csv-bestand met de reviews sturen.
Bedankt. Daar haal je snel waardevolle informatie uit, zoals:
Gemiddelde beoordeling per jaar
Voor een eerste algemene beeld kijk ik naar de gemiddelde beoordeling per jaar. Wat is de trend?
De verdeling van de beoordelingen over het aantal sterren per jaar
Een verdeling naar het aantal sterren helpt je om te kijken welk percentage van je klanten 4 of meer sterren geven.
Procesanalyse met XMR-grafiek
En om te beoordelen of er iets mis is in het proces kijken we ook naar de XMR-grafiek. Zo lang de scores binnen de bandbreedte blijven is er niks aan de hand. En nu zie je direct 2 signalen waar het handig is om naar te kijken.



Dat is erg handig, fijn dat je al die informatie uit het bestand hebt kunnen halen. Mocht je om deze reden vaker een exportbestand willen hebben, laat het ons weten.
Hoe mooi zou het zijn als je zo'n dashboard als dit terugvindt in WebwinkelKeur? Ik heb dit in Excel gemaakt. Je reviews downloaden (kon dat maar als standaard optie), in de tabel plakken en klaar is Kees!


Ik heb er maar een product van gemaakt. Misschien handig voor andere gebruikers van WebwinkelKeur.
Je antwoord