meer info

Umit asked 2 jaar ago
hallo ik heb me aangesloten bij jullie  ik heb nu een factuur ontvangen maar ik ben niet zo bekend omdat we nieuw zijn kunt  u mij meer vertelen wat webwinkel voor mij betekend welke + punten het heeft , wat ik er mee kan doen?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Umit,   Ik heet je van harte welkom bij WebwinkelKeur! Goed dat je meer informatie vraagt over onze diensten en wat wij voor je kunnen betekenen.   Wij staan voor klantvriendelijke en betrouwbare webwinkels waarbij onze leden voldoen aan de belangrijkste Europese wetgeving. Naast het uitstralen van vertrouwen helpen wij onze leden bij geschillen te zoeken naar een oplossing. Mocht het geschil onderling toch niet kunnen worden opgelost dan kan er beroep worden gedaan op een onafhankelijke geschillencommissie voor een bindende uitspraak.   Ook een reviewsysteem zit inbegrepen in onze pakketten. Hierdoor kun je jouw klanten een uitnodiging versturen tot het laten van een review waarmee de betrouwbaarheid van jouw webwinkel wordt vergroot. Naast winkelreviews kunnen onze leden sinds kort ook gebruik maken van Product reviews, zodat je hiermee jouw Google campagnes kunt ondersteunen.   Tot slot kun je rekenen op persoonlijk, snel en vriendelijk contact waarbij ons team jou graag ondersteunt om jouw webwinkel nog succesvoller te maken!   Ik hoop je hiermee een beter beeld te hebben gegeven over ons en wens je fijne feestdagen toe.   Indien je nog vragen hebt kun je deze altijd e-mail naar info@webwinkelkeur.nl