meertalig / meerdere domeinen

DWQA QuestionsCategorie: Algemeenmeertalig / meerdere domeinen
Alex Schuitemaker asked 1 jaar ago

Beste,

We zijn momenteel bezig met een Belgisch (NL) en Duits domein. Het gaat om vertalingen met wat kleine aanpassing zoals de beschikbare betaalopties, levertijd etc afgestemd op het land (en dus het domein).

Wat zijn hierin onze opties als het gaat om het gebruik van webwinkelkeur, mogen we het keurmerk hier blijven voeren of zijn er aparte certificaten voor nodig? En is het bijvoorbeeld mogelijk om de review uitnodigingen alleen voor 1 of 2 domein uit te sturen en/of is de taal aan te passen in het duits?

We maken verder ook gebruik van trustpilot en trustedshops en weten nog niet precies hoe we he gaan inrichten. Iig zou ik graag wat meer info ontvangen  ontvangen over wat kan (en evt moet) als het gaat om webwinkelkeur.

Alvast bedankt!

Mvg Alex,
Robostofzuigers.nl

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Alex,

Goed dat je informeert naar de mogelijkheden voor anderstalige domeinen.

Als deze domeinen gekoppeld zijn aan dezelfde back-end raad ik je aan om het pakket te upgraden naar het Pro pakket. Daarmee kun je namelijk ook anderstalige uitnodigingen versturen door bijvoorbeeld de Duitse taal te activeren.

Als je per domein een andere back-end hebt, horen deze domeinen als nieuwe webwinkels te worden toegevoegd. Elke webwinkel heeft een eigen webwinkel ID die je kunt gebruiken bij de installatie van onze plug-in. Door de optie Bedrijvenoverzicht te gebruiken kun je de verschillende webwinkels koppelen aan één reviewpagina.

Je kunt het pakket als volgt upgraden:

1. Login op het WWK Dashboard
  2. Klik rechtsbovenin op jouw naam
  3. Selecteer Pakket en betalingen

Daarna kun je de talen activeren door:

1. Het tabblad Profiel (in het linkermenu) te selecteren
  2. Het tabblad Online profiel te selecteren