Moderatie knop

Nick asked 2 jaar ago
Goedemorgen,  Is de moderatie knop verdwenen. Wij zien deze niet meer terug in het overzicht.
Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Nick,

Top dat je zo bovenop de reviews zit.

De moderatieknop is niet verdwenen. De reviews waar je geen moderatieknop bij ziet staan zijn one-click-reviews, daar is geen moderatie voor mogelijk. Je zult zien dat bij andere reviews, waar een toelichting bij staat, een moderatie wel mogelijk is.

Nick answered 2 jaar ago
He Marc,  Bedankt voor je snelle reply. Wij merken dat er meer 1-ster beoordelingen komen zonder dat wij contact hebben gehad met de klant. Uiteraard is een klant vrij om in te vullen wat ze willen, echter reageren deze klanten niet via webwinkelkeur of via de mail. Wij hebben het vermoeden dat er via deze manier bewust 1-ster reviews worden ingevuld door concurrenten. De klanten die dit doen hebben hun pakketje namelijk netjes binnen 1 - 2 werkdagen ontvangen, zijn vaak kleine orders en reageren nooit.

Is het dan wellicht beter om de 0ne-click uit te zetten of zijn er nog andere manieren om deze reviews scherper onder de loep te nemen? Zoals je kan zien pakken we elke onvoldoende altijd op en waarderen we deze feedback ook, mitst er een tekst bij staat uiteraard.

Hoor het graag.

Nick
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dag Nick, One-click-reviews zijn enkel vanuit uitnodigingen mogelijk, van deze reviews weet je dus al zeker dat deze door 'echte klanten' zijn geschreven. Je kunt deze dus gerust aan laten staan omdat het toch wel een laagdrempelige manier is om reviews te krijgen.