Module en/of icoon vraag

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsModule en/of icoon vraag
René Marcellis asked 3 jaar ago
Wanneer mijn webwinkel gekeurd is waar kan ik dan het icoontje met de link naar mijn gegevens vinden? Is dat ook een widget? (Kan helaas het plaatje niet laten zien maar bijv. op de site bij "goud met hout" staat midden op de pagina jullie icoon met link.
WebwinkelKeur Staf answered 3 jaar ago

Hoi René, je kunt inderdaad als je goedgekeurd bent onze WWK Widget, Sidebar en banners ophalen vanuit jouw Dashboard met een API-code. Die worden dan geïmplementeerd in jouw website software. Ze zijn beschikbaar onder Inlog>jouw WWK Dashboard>Installatie. Jouw vraag: het icoontje met de link naar mijn gegevens vinden? Is dat ook een widget?.

Dit is een oude Widget, en raad ik je aan ook deze te vervangen voor een nieuwe sidebar of widget. Meer over installatie van onze widget en/of sidebar vindt je hier. Je kunt proberen het zelf in orde te maken door de stappen in jouw WWK Dashboard te volgen, hoe dat moet lees je hier en hier. Lukt het niet om het zelf te installeren? Dan kun je het beste contact opnemen met een website bouwer of met jouw website platform. Helaas hebben wij geen partnerschappen met website bouwers, ik kan je daarom geen website bouwer aanraden. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een hele mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Mark.