Naam wijziging Webwinkel

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNaam wijziging Webwinkel
Luciano asked 2 jaar ago
Hoe kan ik een naamswijziging uitvoeren bij Webwinkelkeur?
Goedemiddag Luciano,

Goed dat je dit even vraagt. Moet de URL ook gewijzigd worden? Dit kunnen wij namelijk alleen. Mocht het enkel de bedrijfsnaam zijn, dan kun je dit wijzigen in je dashboard onder account>details en onder webwinkels>webwinkelnaam.

Mocht ik de URL moeten wijzigen, dan hoor ik dit graag. Ons standaard proces is dan wel een her controle uit te voeren. Hieraan zijn geen kosten en consequenties verbonden.

Ik hoor het!
Luciano answered 2 jaar ago
Goedemiddag,    Ja de URL moet gewijzigd worden naar www.nxtbuy.nl, dat wordt de nieuwe naam van onze website. Dus als jullie dat voor mij in werking kunnen stellen en we met dezelfde reviews door kunnen gaan op de nieuwe URL, hebben jullie ons ontzettend geholpen. Bij voorbaat dank.
luciano answered 2 jaar ago
Goedemorgen,  Heb alle informatie aangepast, zoals de tekst etc. het enige wat nu nog ontbreekt is de URL. Alvast bedankt.
Goedemorgen Luciano,

Bij deze heb ik de URL aangepast. Bij het wijzigen van een URL is het wel ons standaard proces een herkeuring uit te voeren van je website.
Hieraan zitten geen kosten en consequenties verbonden. Je ontvangt een keuringsrapport per mail. Mocht de webwinkel ook nu op een andere webwinkelsoftware draaien, dan zou ik onze plugin nog eens opnieuw installeren, anders worden er namelijk geen reviewuitnodigingen meer verzonden.

Succes!
luciano answered 2 jaar ago
Bevind zich op hetzelfde platform (lightspeed). Dus hier zouden dan geen problemen moeten ontstaan, toch?
caleni Staf answered 2 jaar ago
Dat klopt, dan zou het goed moeten gaan. Je kunt dit het beste even in de gaten houden in je dashboard onder uitnodigingen>verzonden.
Luciano answered 2 jaar ago
Ik ga het in de gaten houden, dank je wel.