Niet meer op keurmerk

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNiet meer op keurmerk
Marielle Dammer asked 2 jaar ago
Ik heb een stoel gekocht op 25 oktober 2021 bij designwonen.com. Deze webwinkel stond op Keurmerk. Ik kreeg mijn stoel niet geleverd en ook mijn geld niet terug. 21 December 2021 blijkt hij van Keurmerk afgehaald te zijn, omdat ze failliet zijn? Dus helaas weet je het nog niet zeker of een webwinkel betrouwbaar is als hij op Keurmerk staat. Kan ik daar iets aan doen?
caleni Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Marielle,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen. Deze webwinkel is inderdaad tot voor kort lid van ons geweest, met eerder ook geen klachten. Helaas is deze webwinkel inderdaad failliet. Daarom hebben wij ook een melding gemaakt op onze meldingenpagina: https://www.webwinkelkeur.nl/meldingen/designwonen/ Op 24 december 2021 heeft de Rechtbank Haarlem de firma Experieur BV, handelend onder Desigswonen.com , Experieur.com , Trendybed, Designwonen, Trendybed.nl, Vanpraags.com en Van Praags Bedding, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 69250251 in staat van faillissement verklaard, met benoeming van mr. E.C.N. Sweep tot curator. Het insolventienummer is F.15/21/171.
De curator is vennoot bij Oomen & Sweep Advocaten te Haarlem. Ik zou je willen adviseren je klacht bij hen te melden.

Hopelijk wordt je klacht alsnog opgelost!