Nieuwe bedrijfs/handelsnaam en domein - Zelfde kvk

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsNieuwe bedrijfs/handelsnaam en domein – Zelfde kvk
Wendy Beekhuizen asked 2 jaar ago
Hallo, Wij hebben een nieuwe handelsnaam en domeinnaam doorgevoerd. Kunnen jullie deze wijzigen naar Humfred & Co en www.humfredenco.nl. Ik wil mijn geschiedenis van www.nuki-nuby.nl graag behouden.   Met vriendelijke groet, Wendy Beekhuizen
Goedemorgen Wendy,

Bedankt voor je bericht. Bij deze heb ik de naam gewijzigd naar https://www.humfredenco.nl/. Echter is het wel ons standaard proces bij een domeinnaam wijziging een hercontrole uit te voeren.
Hieraan zitten geen kosten verbonden en ook geen consequenties. Dit is puur een stukje service vanuit ons, om te checken of je website nog steeds juridisch voldoet.

Ik zie dat de webwinkel nu nog niet live is, wanneer komt deze live? Dan kunnen we op dat moment ook een her controle uitvoeren.
W. Beekhuizen answered 2 jaar ago
Hi,   Begrijpelijk :) Ik zal bij livegang een berichtje geven om een nieuwe controle te laten uitvoeren.   Bedankt!
caleni Staf answered 2 jaar ago
Top! Dan zien we je bericht tegemoet!
Wendy Beekhuizen answered 2 jaar ago
Hi,   Helaas is "Humfred & Co" niet geaccepteerd door de kvk. Het wordt "Humfred - Baby & Kids", daarbij wijzigt de domeinnaam ook naar www.humfred.nl. De wijziging is al te zien in de KVK. Bedankt voor het wijzigen alvast!   Met vriendelijke groet, Wendy Beekhuizen
Hi Wendy,

Dank voor je bericht. Bij deze heb ik de domeinnaam aangepast naar http://www.humfred.nl. Ook heb ik een herkeuring aangevraagd.
Ik zie echter dat jullie inlognaam nog wel is info@humfredenco.nl, moet deze ook nog aangepast worden?