Skip to content

Nieuwe eigenaar reeds bestaande webshop

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenNieuwe eigenaar reeds bestaande webshop
Leon asked 2 weken ago
Beste,
Wij hebben de webshop mistlicht weer overgenomen. Nu wil ik hier graag een nieuw account voor aanmaken. Maar dat gaat niet omdat deze al reeds bestaat. Hoe kunnen we dit het best regelen?

7 Antwoorden
Goedemorgen Leon,

Dank voor je bericht. Als het goed is ben je eerder lid bij ons geweest met een andere webwinkel. Je kunt dan gewoon weer inloggen in je oude account en Mistlicht als nieuwe webwinkel toevoegen. Ik zie dat je inlogmailadres is: info [at] siteklik.nl. Je kunt dan klikken op wachtwoord opnieuw aanvragen.

In je dashboard klik je op webwinkels>toevoegen.

Succes en mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag!

Hi Caleni,
Ja dat is het nu net, hij moet dus onder een ander account komen te hangen. Hij stond geregistreerd onder info@degloeilampenwinkel.nl, maar we hebben de webshops toen verkocht. Nu hebben we mistlicht weer terug overgenomen. Maar moet het dus onder het info@siteklik.nl account komen te hangen. Hoe kan ik dat het best doen?

Hoi Leon,

Dank voor je snelle reactie. Om het even helder te krijgen.
Je beheert zelf meerdere accounts bij ons? En is Mistlicht een helemaal nieuwe webwinkel? Want ik kan deze niet vinden in ons systeem.
Want anders zou ik enkel mistlicht naar het andere account moeten verhuizen (als deze al in ons systeem staat).

Ik hoor het graag!

Hoi Caleni,
Ik zie het al, hij heet de naam van de webshop aangepast. Het is mintlight, maar daar maakt hij standaard mistlicht van.
Maar je  situatieschets klopt. In het verleden had ik een account met info@degloeilampenwinkel.nl, hier viel ook het account van mintlight onder. Echter hebben we beide shops twee jaar geleden verkocht. Nu heb ik met Siteklik.nl een nieuw account aangemaakt en hebben we onlangs mintlight weer terug overgenomen. Nu wil ik graag dat Mintlight onder het account van Siteklik komt te hangen
Als je mintlight zou willen verhangen, dan graag

Groeten,
Leon

Hi Leon,

Dank voor je reactie. Dat is dan gelukkig helder. Voor ik de webwinkel zo kan verhuizen naar je account. Moet ik wel een vorm van bewijs zien dat jij weer de nieuwe eigenaar bent. Je mag deze mailen naar info@webwinkelkeur.nl. Wanneer ik deze heb ontvangen, zal ik de webwinkel naar je huidige account verhuizen.

Hi Caleni,
Wat zie je als een vorm van bewijs?

caleni Staf answered 2 weken ago
Dit mag gewoon een mail zijn.

Je antwoord