DWQA QuestionsCategorie: Questionsonlangs een stoomcleaner besteld via advertentie van facebook, met Ideal betaald en nooit meer iets van vernomen. Oplichters dus maar ze schermen wel met jullie keurmerk hierbij de link :ahttps://refreshcos.com/spotclean-steamcleaner-dutch/?fbclid=IwAR2uxnlCCqkb5GkAtTmsASB73Nq8vFDBXH2cj9WQnBUBSju855NEHx0t4Uwr
Ton Mars asked 2 jaar ago
Marc Staf answered 2 jaar ago

Beste Ton,

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt met Refreshcos.com. Bedankt voor jouw melding, goed dat je dit onder onze aandacht brengt. Ik verzoek de webwinkel om zo snel mogelijk alle verwijzingen naar ons keurmerk te verwijderen. Stel dat dit niet binnen het door ons gestelde termijn wordt gedaan, maken we een misbruikmelding op onze website.
In jouw huidige situatie kan ik helaas niets voor jou betekenen. Gelukkig zijn er andere partijen die jou wél kunnen helpen. Ik adviseer je daarom om het volgende te doen:

Ik hoop dat je je geld snel terugkrijgt en ik wens je een mooie dag toe.^Marc