onterechtte recensie

DWQA QuestionsCategorie: Questionsonterechtte recensie
Sanne vd Veer asked 2 jaar ago
Hi, mevrouw heeft een recensie geplaatst voor order 8112 maar deze was onterecht. Ze had namelijk in haar eerste recensie geschreven dat ze niet tevreden is over het product terwijl wij aan de track en tracé konden zien dat de bestelling toen nog helemaal niet geleverd was. We hebben haar toen gebeld en ze zei dat ze hem inderdaad nog niet had gekregen dus haar hele review was ongegrond. Toen heeft ze diezelfde ochtend de tekst weggehaald maar de 1-ster wel laten staan. Erg oneerlijk. Wij hebben haar nog 2 x gebeld of ze de bestelling inmiddels wel binnen had en ze heeft aangegeven dat dat zo is en de recensie nog gaat verwijderen. Helaas tot op heden niet gebeurd. Kunnen jullie ons helpen? We willen onze klanten zo tevreden mogelijk houden en vinden het jammer nu onterecht een 1 hebben ontvangen.
Marc Staf answered 2 jaar ago
Hi Sanne, Vervelend dat je een negatieve review krijgt, zeker wanneer deze onterecht is. Wanneer je vind dat een review onterecht is dan kun je hiervoor een moderatie verzoek indienen, hoe dit werkt lees je hier. Wij gaan dan kijken of de review aan onze voorwaarden voldoet. Ik heb naar de review gekeken en zoals je zelf al aangaf heeft de klant de tekst verwijderd, nu blijft er dus enkel een ster over. Dit betekent helaas dat wij deze review niet kunnen  modereren. Ik raad je dan ook aan om een openbare reactie te plaatsen met daarin jouw uitleg en de klant nogmaals te vragen de review te verwijderen. Ik hoop dat je hiermee verder komt.