Opencart plugin stuurt geen gegevens naar Webwinkelkeu

DWQA QuestionsCategorie: TechniekOpencart plugin stuurt geen gegevens naar Webwinkelkeu
Johan de Jong asked 1 jaar ago

Hallo,

We zijn sinds gisteren lid van webwinkelkeur en nu bezig met het testen van de plugin.
De plugin is volgens de instructies geinstalleerd en geactiveerd en op www.inktentonervoordeel.nl zie je nu ook onze score in de widget.

Echter als we een order op Shippeed of ShippedDS zetten (de twee statussen die we geactiveerd hebben in jullie module) dan komen er geen gegevens in https://dashboard.webwinkelkeur.nl/app/invitations/sent te staan.

Bij andere shops waar ik jullie module recentelijk heb geinstalleerd werkt het prima.

We hebben de modificaties al ververst en ook de gebruikersrechten gecontroleerd en tevens de languge files gekopieerd naar een nl-nl folder, maar het wertk nog niet.

Wat zou het kunnen zijn?

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Johan,

Wat vervelend dat er geen automatische uitnodigingen worden verstuurd, goed dat je hierover aan de bel trekt.

Wil je mij een screenshot sturen van hoe de instellingen in de module in Opencart staan? Dit mag je sturen naar info@webwinkelkeur.nl

Ik zoek dan graag voor je uit waar het fout gaat. Alvast bedankt. ^Marc

Johan answered 1 jaar ago

Hallo Marc,

Inmiddels werkt en komen de reviews binnen op www.inktentonervoordeel.nl, dus geen hulp meer nodig.

Groeten,

Johan

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Johan,

Fijn! Dat je maar veel positieve reviews mag krijgen.