Beste heer/mevrouw,
Ik heb sinds november vorig jaar een kast besteld bij Maxshopping. Ik heb het niet ontvangen. In februari zou het aankoopbedrag binnen 2 weken teruggestort worden.Dit istot nu toe niet gebeurt. Vele mails en telefoontjes worden niet beantwoord. Kunnen jullie hierin iets voor mij betekenen?
Met vriendelijke groet,
H.Engelhart
Ik heb sinds november vorig jaar een kast besteld bij Maxshopping. Ik heb het niet ontvangen. In februari zou het aankoopbedrag binnen 2 weken teruggestort worden.Dit istot nu toe niet gebeurt. Vele mails en telefoontjes worden niet beantwoord. Kunnen jullie hierin iets voor mij betekenen?
Met vriendelijke groet,
H.Engelhart
1 Antwoorden
Goedemorgen Haydee,
Excuses voor onze late reactie, je bericht was helaas niet doorgekomen. Deze webwinkel is geen lid van ons, om deze reden kunnen we je niet verder helpen. Ook zie ik dat de webwinkel inmiddels offline is. Om deze reden zou ik je willen adviseren het volgende te doen:
- Het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen.
- Fraude melden.
- Een melding maken of aangifte bij de politie doen.
- Controleren of er al meldingen bij de politie zijn gedaan.
Succes en hopelijk krijg je je geld alsnog netjes terug.
Je antwoord