Opzeggen en geld terug

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOpzeggen en geld terug
Daniel Kwant asked 2 jaar ago
Beste Webwinkelkeur, Wij zijn niet tevreden over jullie review systeem. Het percentage klanten dat geen review geeft is te groot. We zagen dit voorheen ook bij een andere webshop van ons welke gebruik maakte van jullie software. We wilde het nog een kans geven bij ons nieuwe webshop, maar tevergeefs. Daarnaast beseffen jullie dat zelf ook doordat jullie aan het testen zijn met verschillende email sjabloons. Wij willen jullie vragen om restitutie van het abonnement wat wij hebben betaald voor een heel jaar of een deel hiervan. Hopelijk gaan jullie hier coulant mee om. Hoor graag een reactie van jullie. Mvg, Daniel Kwant
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo Daniel, goed dat je hier contact over opneemt. Als ik het goed begrijp wil je jouw lidmaatschap beëindigen en een teruggave ontvangen omdat je niet tevreden bent over de hoeveelheid review uitnodigingen die we versturen. Klopt dit? Ik kijk graag voor je na of hierin mogelijkheden zijn. Kun je mij per e-mail jouw bedrijfsgegevens sturen (info@webwinkelkeur.nl)? Alvast bedankt, groeten Nizella