Skip to content

Opzegging lidmaadschap

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOpzegging lidmaadschap
Niels van der Meulen asked 6 maanden ago
Goededag,
ik zou graag mijn lidmaatschap op willen zetten.
Wat zijn hiervoor de stappen?
Groeten,
Niels van der Meulen

3 Antwoorden
caleni Staf answered 6 maanden ago
Goedemorgen Niels,

Jammer dat je jouw lidmaatschap stop zet en dat we afscheid van je moeten nemen. Hieronder lees je hoe je jouw lidmaatschap kunt stopzetten.
1. Log in op jouw Dashboard (als je jouw inloggegevens niet meer weet, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’).
2. Klik in het menu op Webwinkels en selecteer de betreffende webwinkel
3. Scrol naar beneden en klik op Webwinkel Opzeggen
Wanneer je bovenstaande stappen hebt ondernomen wordt er een nieuw scherm geopend waarin je de reden van opzegging kunt noteren. Omdat we het belangrijk vinden om onze dienstverlening te verbeteren waarderen we het enorm als je jouw reden van opzegging met ons deelt. In dit scherm wordt ook gevraagd naar de datum van opzegging. Let op; dit datum veld werkt op Amerikaanse wijze (jjjj/mm/dd).

Jim answered 3 weken ago
Hier een antwoord op de mail van Caleni.
Goedemiddag,
Ja klopt, mede omdat wij onze winkel verkocht hebben i.v.m pensioen. Maar de nieuwe eigenaars Volly,s bv willen graag het keurmerk met hun gegevens door jullie laten aanpassen. Er komt van hun een bel of mail bij jullie hierover. De betalingen gaan dan via Volly,s, en wij laten dan de banner zo staan met aanpassingen die jullie dan in jullie systeem doe. Hoor graag weer van jullie hoe of wat.
Gr Jim
Op 3-1-2022 om 14:33 schreef Stichting WebwinkelKeur:

Beste Elly,

Je ontvangt deze e-mail omdat we je op 6 september per e-mail een bevestiging van jouw afmelding hebben gestuurd.

In deze e-mail vragen we je om alle uitingen en verwijzingen naar Stichting WebwinkelKeur te verwijderen van jouw webwinkel. We zien dat dit helaas nog niet is gedaan, maar kunnen ons dit voorstellen, daar de opzegmail al van een poosje terug is. Wellicht ben je hier nog niet aan toe gekomen of heb je een verwijzing of uiting over het hoofd gezien.

Graag zien we dat de uitingen en verwijzingen naar ons keurmerk alsnog binnen 5 dagen worden verwijderd. Op deze pagina’s staan momenteel uitingen naar Stichting WebwinkelKeur:

• homepage, algemene voorwaarden, het privacybeleid en de aparte klachtenpagina

Indien we op 8 januari constateren dit niet het geval is zijn we genoodzaakt om een melding te maken op onze website wegens onterecht gebruik van ons keurmerk. Uiteraard gaan we er vanuit dat het niet zo ver hoeft te komen. Neem gerust contact met ons op indien je vragen hebt hierover.

Alvast bedankt voor jouw medewerking en een mooie dag gewenst.

✔ Caleni Geerdink ★★★★★

caleni Staf answered 3 weken ago
Goedenavond Niels en Jim,

Bedankt voor jullie berichten. Zoals ik nu zie, zie ik dat ik een foute reactie heb gegeven aan Niels. Ik begreep uit het bericht namelijk dat hij wilde opzeggen, maar zoals ik het nu lees, wil hij juist een lidmaatschap overnemen.

Als ik dit bevestigd krijg, help ik jullie graag per mail verder. Via het forum staat namelijk alles openbaar. Niels heb je al een account bij ons met een andere webwinkel?

We horen het graag zodat we de overname rond kunnen maken.

Je antwoord