Overname reviews Nederlandse site naar Duits

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsOvername reviews Nederlandse site naar Duits
Duth asked 2 jaar ago
Beste, Wij hebben vorige week ons pakket bij jullie uitgebreid omdat wij van onze Duitse versie van onze Nederlandse site een opzichzelfstaande Duitse site gaan maken (lekker duidelijk;). Nu willen we graag de Reviews die we al op de Nederlandse site hebben meenemen naar de nieuwe Duitse site... is dit mogelijk? We willen namelijk niet vanaf NUL beginnen en omdat
we al een aantal Duitse reviews hebben.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Duth, Goed dat je een aparte site gaat aanmaken voor de Duitse versie van je webwinkel. Ik kan me voorstellen dat je de reviews dan ook graag meeneemt vanuit de Nederlandse versie en niet vanaf 0 begint. De Duitse reviews kunnen wel worden overgezet naar de Duitse webwinkel, maar de Nederlandse helaas niet. Wanneer de Duitse website is gelanceerd kun je ons hierover e-mailen. Je kunt ook een bedrijvenoverzichtspagina aanmaken door in te loggen op het WebwinkelKeur dashboard en te kiezen voor het tabblad beoordelingen -> bedrijvenoverzichtspagina. Hiermee laat je aan de bezoekers van de Duitse site ook zien hoe goed de Nederlandse versie scoort. Op deze pagina kun je er meer over lezen. Ik wens je veel succes met de lancering van de nieuwe site!