Overstappen van Webwinkelkeur naar TrustedShops.com

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpOverstappen van Webwinkelkeur naar TrustedShops.com
Les asked 1 jaar ago

Goedenavond Webwinkelkeur,

Vanwege persoonlijke overwegingen willen wij graag de omgekeerde weg bewandelen van Webwinkelkeur naar TrustedShops.com>
Dit heeft hoofdzakelijk te maken met het feit dat wij o.a. meer actief zullen zijn in Duitsland en Webwinkelkeur daar minder "bekend" en bemind is en TrustedShops eigenlijk de "standaard" is, mede vanwege de kopersbescherming.

Nu is onze vraag; Wil willen graag onze reviews meenemen (300+) naar TrustedShops. Volgens TrustedShops.com moet dit mogelijk zijn en wij vernemen graag hoe.

Voor alle Nederlandse webshopondernemers; Webwinkelkeur is met afstand het meest sympathieke en laagdrempelige keurmerk op de Nederlandse markt en wij hebben met groot genoegen gebruik gemaakt van de diensten van Webwinkelkeur. Laat dit bericht dus niet een misleidende factor zijn door te denken dat Webwinkelkeur niet zou voldoen, want dit is totaal niet aan de orde.
Echter vanwege internationale ontwikkelingen en de standaarden die hierin worden vereist, is het voor ons handiger om over te stappen naar het veel duurdere TrustedShops.com

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Les,

Wat jammer dat we afscheid van elkaar moeten nemen.

Op het moment dat je de overstap maakt kun je ons om een CSV-bestand vragen met alle reviews, als het goed is kan TrustedShops dit importeren

Laat me weten wanneer je het bestand nodig hebt dan stuur ik je graag het exportbestand. ^Marc