Problemen bij plaatsen review

DWQA QuestionsCategorie: TechniekProblemen bij plaatsen review
Ruken Kotan asked 2 jaar ago
Goedemiddag,   Van steeds meer klanten horen wij dat zij bij de laatste stap de reviews niet kunnen plaatsen. In het systeem zien wij tevens veel klanten blijven hangen bij geklikt. Op deze manier missen wij veel reviews wat zeer vervelend is.   Graag hoor ik waarom dit probleem wordt veroorzaakt en of jullie het kunnen oplossen.
Marc Staf answered 2 jaar ago
Beste Ruken,   Erg vervelend inderdaad wanneer het plaatsen van reviews lastig of niet gaat. Omdat we graag willen uitzoeken hoe het kan dat klanten bij de laatste stap de reviews niet kunnen plaatsen wil ik je vragen om voorbeelden hiervan naar ons toe te mailen, dit mag naar info@webwinkelkeur.nl.   Ik heb even voor je in het systeem gekeken en ik zie ook dat er een aantal uitnodigingen blijft hangen bij de status geklikt. Omdat dit verder wel goed lijkt te gaan en de klant zelf de keuze maakt om geen beoordeling te schrijven raden we je aan om in het dasboard > uitnodigingen > instellingen one click reviews toe te staan zodat de klant kan volstaan met alleen het geven van een aantal sterren en daarbij geen tekst hoeft te plaatsen. Op deze manier maak je het voor je klanten makkelijker en laagdrempeliger om reviews te plaatsen.    Ik hoop dat dit een goed antwoord geeft op je vraag.