Procedure aanmelding

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProcedure aanmelding
Maarten asked 3 jaar ago
Ik wil een webshop op gaan zetten en daarbij gelijk ook gebruik maken van jullie telefoonservice. Ik kom er dan echter niet helemaal uit met de volgorde van zaken. Ik wil eerst de complete webwinkel op orde hebben met alle voorwaarden inclusief verwijzingen naar WWK en de telefoonservice. Echter, als ik mij nu aanmeld dan wordt gelijk mijn webshop gekeurt terwijl deze helemaal nog niet online is. Ik wil niet eerst mijn shop online brengen en vervolgens pas de site geschikt maken voor jullie keurmerk en dan pas de telefoonservice aanvragen. Hoe dit op te lossen?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Maarten,   Leuk om te lezen dat je graag gebruik wil maken van ons keurmerk. Als jouw website nog niet helemaal klaar is maar je hem wel graag wil keuren kan dat meestal wel als deze al in een testomgeving staat. Als je ons de gegevens toestuurt, die nodig zijn om de website in de testomgeving te bekijken, kunnen we hem daar ook voor je keuren. Groet, Asoka
Maarten Nijdam answered 3 jaar ago
Beste Asoka, bedankt voor je antwoord maar dit was eigenlijk niet mijn vraag. Mijn vraag is: kan ik mij bij jullie aanmelden en alvast de telefoonservice aanvragen zodat ik de webshop compleet in orde kan maken voordat ik deze online zet. Ik krijg op jullie website de indruk dat deze meteen na mijn aanmelding gekeurd gaat worden.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Maarten,  Dan heb ik de vraag mogelijk niet goed genoeg gelezen. Dat is helaas niet mogelijk. Hoewel een website die bij ons aangemeld wordt niet direct de eerste keer door de keuring heen hoeft te komen kan je de telefoondienst niet afnemen zolang je nog geen goedgekeurde website hebt.  Groet, Asoka