Product reviews webwinkelkeur importeren vanuit shopify

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProduct reviews webwinkelkeur importeren vanuit shopify
vincent asked 2 jaar ago
Hi Allemaal, Een feature die ik al jaren miste in webwinkelkeur is de "product review" nu wil ik het wel activeren maar ik heb circa 100 product reviews momenteel in het shopify product review systeem staan. Die kan ik exporteren maar kan ik die daarna ook importen in webwinkelkeur?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hi Vincent,   We zijn blij dat we onze Shopify leden ook kunnen helpen met het verzamelen van productreviews. Het is voor ons ook mogelijk om de reeds verzamelde productreviews te importeren. Hiervoor hebben we een csv export bestand nodig.   Het is belangrijk om de volgende kolommen op te nemen in het bestand:
  • Product_id (product code zoals deze in de webwinkel software staat geregistreerd)
  • Product_name (naam van het product)
  • Rating (in een schaal van 5 of 10 sterren)
  • Review (de beoordeling zelf)
  • Reviewer (naam van klant)
  • Datum (wanneer de review is geplaatst)
  Optionele kolommen zijn:
  • Product url (kan nodig zijn voor later gebruik in Google Shopping)
  • EAN (kan nodig zijn voor gebruik in Google Shopping)
  • Language (Indien er geen taal wordt ingevoerd wordt de hoofdtaal van de webshop aangehouden. Bij andere talen hoort de taalcode in drie letters te worden aangegeven zoals nld, due, fra, hrv, ita, esp, eng)
  Het bestand kun je opsturen naar info@webwinkelkeur.nl. Ik hoor het graag als je er nog vragen over hebt en wens je veel mooie product reviews toe!