Productreview taal

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProductreview taal
Marlies asked 1 jaar ago

Hi!

Wij hebben een En webshop met een NL versie, helaas gebeurt het vrij vaak dat mensen een NL review bij een EN productpagina achterlaten en andersom.

Is het mogelijk om dit automatisch goed te laten verlopen, desnoods eens in de zo veel tijd handmatig goed te zetten? En daarnaast het landen vlaggetje te verwijderen? Dat geeft nu extra veel verwarring.

Hoor het graag!

Marc Staf answered 1 jaar ago

Dag Marlies,

Goed dat je hier naar informeert, ik help je graag.

Gaat het om de webwinkel naturebar.nl? Deze verzameld op dit moment alleen Nederlandstalige reviews, geen Engelstalige. De Engelstalige webwinkel is niet bij ons aangemeld en je hebt ook niet het PRO-pakket.

Als je het PRO-pakket hebt kun je meertalige reviews gaan verzamelen.

Marlies van Heusden answered 1 jaar ago

Dag Marc,

Dank voor je reactie. Het gaat om de webwinkel naturebar.co voormalig was dit naturebar.nl met solo Nederlands producten de huidige webshop (naturebar.co) heeft EN producten met een NL vertaling.

Ik zie dat ik inderdaad niet het PRO-pakket heb, maar het PLUS-pakket. Gek genoeg heb ik op dit moment ook al reviews met een NL en EN vlaggetje. Of zit dit ergens anders in?

Mvg,

Marlies

Marc Staf answered 1 jaar ago

Hi Marlies,

Heb je voor mij een voorbeeld van zo'n review met Engelse vlag Ik zie alleen maar NL'se reviews op je ledenpagina staan.

Je hebt voor reviews in ieder geval het PRO-pakket nodig. Lijk me goed dat je het pakket upgrade.