recensie verdwenen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsrecensie verdwenen
Danny van der Rol asked 2 jaar ago
Beste, we hadden 2 externe bronnen, Bol en Facebook, nu zijn we gestopt met Bol dus die zijn weggevallen, maar in eens is Facebook ook weg, hoe krijgen we die weer terug?
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Danny :) Goed dat je dit aangeeft. Ik kijk graag even met je mee.  Zoals ik kan zien zijn beide externe bronnen niet meer terug te vinden in jouw dashboard. Het kan zijn dat beide externe bronnen per ongeluk zijn verwijderd. Zoals ik goed begrijp, zou je graag de reviews van Facebook weer willen tonen. Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen:  Log in op jouw WebwinkelKeur Dashboard > Beoordelingen > Externe Bronnen > Op de pagina voeg je eenvoudig de url van de externe pagina waar jouw klantbeoordelingen te vinden zijn. Hopelijk kom je hier mee verder. Ik wens jou in ieder geval nog een zonnige dag toe!  Groetjes Kim ^^
Danny answered 2 jaar ago
Ik krijg dit niet voor elkaar ik krijg steeds: Bron profiel werd niet gevonden.   op deze link van facebook:  (4) Tabletopper.nl | Facebook
Kim Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Danny :D  Goed dat je dit aangeeft. Ik kan zien dat er een kleine storing is met het plaatsen van de externe bron van Facebook. Excuses voor het ongemak! Ik raad je aan om het aan het einde van de week nogmaals te proberen. Wij hopen dat de storing dan weg is :D Mocht het dan nog niet gelukt zijn, hoor ik het graag van je. Ik kan je dan een update geven over de storing of deze verholpen is of niet.  Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!  Groetjes Kim :hug: