Revieuw in quarantine

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsRevieuw in quarantine
Remco Vos asked 2 jaar ago
Goedemorgen, We zijn sinds vorige week aangesloten bij jullie en zijn erg blij met de gemakkelijke installatie betreft de review mogelijkheid.
Er moet natuurlijk nog heel wat gebeuren aan het opbouwen van onze reviews en zijn daarom ook blij met elke die binnenkomt! Nu hebben we gisteren een nieuwe ontvangen, maar deze staat er nog niet tussen. Zoals het lijkt staat hij in quarantaine, hoe werkt dat precies en waarom word hij in quarantaine gezet?   Afwachten op jullie reactie, Retro-Gamingshop
Kim Staf answered 2 jaar ago
Beste Remco,   Bedankt voor jouw vraag! Wat fijn dat je zo blij bent met de makkelijke installatie van de review mogelijkheden! Op dit moment staat de review niet in "quarantaine". De review is niet zichtbaar omdat de klant de verificatiemail nog niet heeft doorlopen. De klant heeft een verificatiemail gekregen omdat hij of zij een review heeft geplaatst via jouw ledenpagina.   Wij sturen diegene dan een verificatiemail om zeker te weten dat de review echt is. Dit doen we ook om fraude te voorkomen. Zodra de klant de verificatie heeft doorlopen, wordt de review zichtbaar op jouw webwinkel. De review staat dus op dit moment niet in quarantaine, maar wij hebben wel een leuke blog met meer informatie over quarantaine reviews. Je kunt dit blog hier lezen.