Hallo,
Ik heb van 2 klanten een bevestiging gehad dat ze een review hebben geplaatst.
Ik zie dit ook terug in de webwinkelkeur portaal, alleen niet op mijn website of bij de webwinkelkeur review site.
Ook meerdere keren een rectificatie mail gestuurd maar ook dit mocht niet baten?
Ik verneem graag een antwoord.
Met vriendelijke groet,
Joost van der Ende
Dag Joost,
Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik help je graag.
De review van Arjan is nu openbaar, de review van Piet nog niet omdat hij zijn e-mailadres nog niet geverifieerd heeft. In het Dashboard bij Reviews en Beheren kun je de verificatiemail opnieuw versturen.
Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe. ^Marc
Hallo Marc,
Bedankt voor je antwoord! Ik heb al meerdere malen een verificatie mail gestuurd naar (piet) deze klant verteld dat hij geen mail ontvangt,ook niet in de spam.
Zijn er nog andere mogelijkheden?
Dag Joost,
Ik zie dat je inderdaad al een aantal keer de verificatiemail hebt gestuurd, deze zijn ook allemaal afgeleverd volgens het e-mailsysteem. Vreemd dat Piet aangeeft ze niet te hebben ontvangen.
Ik heb handmatig het e-mailadres geverifieerd, de review is nu wel te zien.