Review bij Bol.com

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReview bij Bol.com
Mark van den Ing asked 2 jaar ago
Hi, er staat dat wij een review hebben bij Sneeuwkettingen4u op Bol.com van een 3.0. Dat klopt niet. Dit betreft een hele oude review van Vechtsportwinkel.com. Is hier iets aan te doen. Over oude reviews gesproken, al onze reviews die wij bij Kiyoh hadden zijn nu weg op Webwinkelkeur! Is daar ook wat aan te doen?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago

Beste Mark,

Bedankt voor jouw bericht. Vervelend dat je op Bol.com een review over Vechtsportwinkel hebt ontvangen op Sneeuwketting4u. Hierover kun je Bol.com aanschrijven, zodat zij het eventueel kunnen verwijderen. Wat je bij ons kunt doen is Bol.com als externe bron uitzetten. Dit kun je doen door in te loggen in jouw WWK Dashboard > Beoordelingen > Bol.com > Verberg.

Je kunt via dezelfde weg ook Kiyoh als externe bron toevoegen. Indien je geen lidmaatschap meer hebt bij Kiyoh kan dit de reden zijn dat de pagina niet meer te vinden is. In dat geval kun je een csv export bestand opvragen bij Kiyoh en dit bestand naar ons toesturen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een fijn avond toe.