Review klant

Patrick de Groote asked 4 jaar ago

Beste Webwinkelkeur,
We hebben een review van 1 ster helaas gekregen. Nu hebben wij direct contact met de klant opgenomen en voor een 2de keer het product opgestuurd. Nu is het geval dat het postbedrijf het adres van de klant niet kon vinden. Vervolgens heeft DPD 5maal geprobeerd het pakket af te leveren. Uiteindelijk heeft de klant het adres kunnen aanpassen en dit bij iemand laten bezorgen. Nu heeft de klant het product ontvangen, maar de klant wil de review niet aanpassen. In de review staat: “Mijn bestelling is niet aangekomen.”, terwijl het product wel is aangekomen.

Zouden jullie iets aan deze review kunnen doen? want de klant reageert niet en het klopt niet wat er staat.

Patrick

Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Patrick, dank voor je bericht. Ik heb hem enigszins gemodereerd omdat er privacy gevoelige informatie instond. Wil je daar de volgende keer rekening mee houden aub? Wat betreft je verzoek wil ik je vriendelijk verzoeken om hiervoor het moderatieproces voor te volgen.

Naast de beoordeling zelf binnen het dashboard heb je de mogelijkheid om dit te doen (moderatie aanvragen).

Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

- de review in kwestie mag niet ouder zijn dan 14 dagen;
- je moet eerst contact hebben opgenomen met de klant via ons systeem;
- de review moet inhoud hebben, letterlijk tekst waar we op kunnen modereren;

Mocht je aan deze voorwaarden kunnen voldoen, dan krijg je vanzelf die optie te zien en wanneer je die indient, dan gaan we er mee aan de slag voor je. Succes! Groet ^Daniel