Review platform toevoegen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReview platform toevoegen
Nienke asked 2 jaar ago
Goedemorgen, Een tijd terug vroegen we al of reviews.io toegevoegd kan worden als platform aan webwinkelkeur. We hebben destijds voor dit platform gekozen omdat het internationaal en gemakkelijk in gebruik is. Dit is de URL: https://www.reviews.io/company-reviews/store/patboard-com. Alleen deze werkt niet als ik die wil toevoegen in ons dashboard. Is het mogelijk dat dit platform wordt toegevoegd? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Nienke van PATboard
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemorgen Nienke, Goed dat je Reviews.io nogmaals onder onze aandacht brengt. Helaas is deze bron nog niet toegevoegd aan de lijst van de te koppelen externe bronnen. Ik heb de vragen hierover verzameld en doorgestuurd naar het team die hierover gaat. Zij zullen kijken naar de mogelijkheden om de koppeling te realiseren. De verwachting is dat het niet in de nabije toekomst zal worden gerealiseerd, maar als dit gebeurt, laat ik houd ik je op de hoogte. Voor nu kunnen de volgende bronnen worden gekoppeld aan je WebwinkelKeur account: Facebook; Google; The Feedback Company; Trustpilot; Beslist; Bol.com;" Reviewspot; Kiyoh; TrustedShops; Ekomi; Ik wens je veel mooie reviews en een zonnige dag toe!
Nienke answered 2 jaar ago
Hoi Ismail, Bedankt voor je snelle reactie. Oke dan wachten we dat nog af. Ik probeer bol.com toe te voegen, maar deze wordt afgekeurd omdat de url niet hetzelfde is als onze webshop: https://www.bol.com/nl/nl/v/patboard/1154882/?sellingOfferId=d7a782399c98463add0067318516fa17#ratings Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze wel actief wordt? Alvast bedankt.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Nienke,   Het btw-identificatienummer was nog niet ingevuld bij de accountgegevens. Deze heb ik voor je ingevuld en Bol.com als externe reviewplatform toegevoegd.