Review Sinsin - 13 me 2022i

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReview Sinsin – 13 me 2022i
Rob IJpelaan asked 2 jaar ago
Dag WebwinkelKeur,   Deze review is heel raar iets. Ik weet bijna zeker dat dit de persoon van Indiase afkomst is die ons al een tijd stalkt. Maar goed voor de zekerheid heb ik mijn excuses aangeboden. Maar deze persoon een review kunnen plaatsen zonder iets te kopen. Ik dacht dat dat helemaal niet kon bij WebwinkelKeur.   Ik hoor graag van u,   Alvast bedankt en een heel fijn weekend,     Hartelijke groet,   Rob IJpelaan   Art of Africa Hekelstraat 20 1811BM Alkmaar +31 72 5127857

Dag Rob,

Goed dat je dit vraagt, zodat we hier wat duidelijkheid over kunnen geven.

Het merendeel van de reviews wordt geplaatst nadat de klant een uitnodiging heeft gehad, deze reviews worden geplaatst door klanten nadat ze een bestelling hebben geplaatst.

Via de ledenpagina is het ook mogelijk om een review te plaatsen, dit omdat we belangrijk vinden dat het plaatsen van reviews op een laagdrempelige manier mogelijk wordt gemaakt. Hierbij kan het gebeuren dat dit niet door ‘echte’ klanten wordt gedaan.

Wanneer je een vermoeden hebt dat dit het geval is, kun je ons vragen om de review te modereren. Een van onze voorwaarden is dat er alleen reviews worden geplaatst door echte klanten.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Rob IJpelaan answered 2 jaar ago
Dag Marc, Bedankt voor je reactie. Als moderatie mogelijk zou ik dat inderdaad graag willen. Bedankt alvast,   Hartelijke groet,   Rob IJpelaan

Dag Rob,

Graag gedaan, een moderatieverzoek dien je in door in het dashboard naar beoordelingen te gaan, achter de review zie je dan de moderatie optie staan (mits wordt voldaan aan de moderatie eisen).

Laat me weten als je daar nog vragen over hebt. ^Marc

Rob IJpelaan answered 2 jaar ago
Dag Marc,   Sinsin heeft mij een bericht gestuurd en heeft de review inmiddels verwijdert.   Bedankt,   Hartelijke groet, Rob IJpelaan
Dag Rob, Graag gedaan, fijn dat het op deze manier opgelost is. ^Marc