Reviews enkel voor mijn eigen bedrijf

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReviews enkel voor mijn eigen bedrijf
Nuria van Rinssum asked 2 jaar ago
Hallo! Ik zie dat ik nog gekoppeld sta aan Uashamma. Ik wil graag enkel Reviews van mijn eigen webshop, Moes & Griet. Ik zie dat ze webshop van Uashmama namelijk nu ook mijn reviews ontvangt.

Dag Nuria,

Goed dat je hierover aan de bel trekt, dat is zeker niet de bedoeling.

Heb jij enig idee hoe dit kan? Heb je een link met de webwinkel? ^Marc

Nuria answered 2 jaar ago
Ja, de vorige eigenaresse heet Marion Wold, en zij heeft nu de webshop van https://www.uashmama.nl/nl/</p&gt\” rel=\”nofollow\”>https://www.uashmama.nl/nl/</p&gt;     Blijkbaar is deze nog enigszins gekoppeld…                Mijn webshop is: https://www.moesengriet.nl/nl/</p&gt\” rel=\”nofollow\”>https://www.moesengriet.nl</p&gt;

Dank je.

Ik heb hen dringend verzocht om de Sidebar te verwijderen. Doen ze dit niet voor maandag 15 augustus dan ben ik genoodzaakt een misbruikmelding op onze website te maken.

Helaas is er geen andere manier voor ons om de Sidebar te verwijderen, dit moet de webwinkel zelf doen.

Nuria van Rinssum answered 2 jaar ago
Hi Marc, ik zie dat het helaas nogsteeds op de website vermeld staat...

Dag Nuria,

Helaas wel, ik ga ze nogmaals vragen om dit aan te passen. Er is wel gereageerd en aangegeven dat er iets fout is gegaan met de overname van de webwinkel.

Nuria van Rinssum answered 2 jaar ago
Hi Marc, ik heb Marion gesproken. Alles is goed, dankjewel!

Hi Nuria,

Graag gedaan.

Mijn collega van het technisch team heeft er voor gezorgd dat de Sidebar is weggehaald van haar website. Gelukkig maar.