Reviews geplaatst zonder bestelling en niet geverifieerde klant

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReviews geplaatst zonder bestelling en niet geverifieerde klant
Omer Yilmaz asked 3 jaar ago
Beste,
Wij krijgen reviews van bestellingen ( van mensen die nooit een bestellingen hebben geplaatst ) die onze naam naar beneden proberen te halen vanwege concurrectie. Ik ben het niet eens met deze reviews en vind het vervelend dat ik slechte reviews op mijn bedrijfsnaam krijg terwijl ik geen echte bestelling van deze personen heb ontvangen. Het gaat om de reviews van Marjorie De Wilde ( zie bestel nummer die niet overeenkomt, ook niet geverifeerde klant. ) en Sander ( ook geen bestelnummer en geen geverifeerde klant. ) Wat kunnen we doen om dit op te lossen en de reviews die op deze manier worden geplaatst niet te tonen? Als het een geverifeerde klant was met een echte bestelling, zouden we het netjes oplossen maar dit vind ik niet kunnen. Met vriendelijke groet, O. Yilmaz
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Omer, dat is inderdaad erg vervelend en niet de bedoeling. Alleen geverifieerde reviews worden door ons geplaatst. Op het moment dat je een onterechte review ontvangt kun je een moderatieverzoek indienen, daarover vind je alle informatie hier. Ook kunnen we het e-mailadres blokkeren indien we vaststellen dat het om bijvoorbeeld SPAM gaat zodat deze personen geen uitnodiging meer ontvangen om een review achter te laten. Nadat je een moderatieverzoek hebt ingediend sturen we de klant een verzoek om informatie over de bestelling te sturen (om aan te tonen dat men daadwerkelijk een klant is). Op het moment dat men dit niet kan aantonen wordt de review door ons verwijderd en kunnen we in jouw geval het e-mailadres blokkeren voor toekomstige uitnodigingen. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een hele mooie dag toe. Groeten Nizella