reviews uit andere bronnen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsreviews uit andere bronnen
Alphons Hesselmann asked 2 jaar ago
IK zie dat ik al reviews uit andere bronnen in mijn account aan heb gezet. Ik heb ook de andere bronnen gekoppeld. Ik zie echter de reviews van andere bronnen niet terug in het overzicht met reviews. Hoe zet ik dat aan?
Marc Staf answered 2 jaar ago
Dag Alphons,   Goed dat je dit vraagt, zo te zien heb je nu bol.com en Google als externe bronnen gekoppeld. Welke externe bronnen wil je nog meer koppelen? Je koppelt deze door in het Dashboard naar beoordelingen en externe bronnen te gaan.    Meer informatie over externe bronnen koppelen, lees je hier.   Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc
alphons answered 2 jaar ago
Hoi Marc, ik heb gereageerd op jouw antwoord, maar zie mijn reactie nu niet terug, Ik wil op dit moment niet nog meer bronnen toevoegen. Ik vraag me wel af hoe de reviews uit andere bronnen getoond worden. Ook met citaat in de widget? Omdat mijn reviews bij Google al weer wat ouder zijn, kan ik dat nu niet zien. Als ik de citaten van de  Google reviews ook in de Widget verschijnen, ben ik helemaal tevreden. Zoniet, dan wi ik graag nog even verder kijken wat ik kan aanvullen op de webwinkelkeur-review (bv https://reviewsonmywebsite.com/display-reviews). heb jij suggesties?
Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Alphons,

De reviews van externe bronnen worden niet op je ledenpagina getoond, de score van deze bronnen telt wel mee, maar voor de inhoud van de review moet je bij de reviewpartij zelf zijn.

De enige reviews die worden getoond op de ledenpagina, en daarmee in de widget, zijn de reviews verzameld via WebwinkelKeur en de eventueel geïmporteerde reviews van andere reviewplatforms.