Skip to content

Reviews Widget centreren en aanpassen naar de pagina marges

DWQA QuestionsCategorie: TechniekReviews Widget centreren en aanpassen naar de pagina marges
Joost Spijkers asked 2 maanden ago
Goedemorgen! Hopelijk heeft u even tijd voor de volgende vraag. Zoals u op onze thuispagina (www.iapples.nl) kunt zien, hebben wij het Webwinkelkeur reviews widget toegevoegd. Het zal u gelijk opvallen dat de widget de gehele breedte van de pagina in beslag neemt. Dit valt wat uit de maat met de rest van de pagina. Nu lukt het ons niet om deze widget binnen dezelfde marges te krijgen als de rest van de pagina. Kunt u ons eventueel helpen met een op maat gemaakte HMTL voor het centreren en corrigeren naar de pagina marges wanneer de widget gebruikt dient te worden in de ‘volledige breedte’?
Bij voorbaat dank!
Joost
iApples.nl

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 2 maanden ago
Goedemorgen Joost,

Jammer dat het niet is gelukt om de widget binnen dezelfde marges te krijgen als de rest van de pagina. Helaas kunnen wij je niet helpen met een op maat gemaakte HTML hiervoor. We raden je aan om hiervoor een webdeveloper in te schakelen.

Op deze pagina kun je wel informatie vinden over het personaliseren van de widget en op deze pagina kun je meer lezen over het aanpassen van onze iFrames met CSS.

Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je veel succes!

Je antwoord