Shopify widget app ondersteunt shopify talen niet

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpShopify widget app ondersteunt shopify talen niet
Serge asked 1 jaar ago

Hallo,

Ik heb tweetalige shop (EN/NL) in Shopify maar de widget is alleen in het Engels (default) getoond, ook dus als de winkel in het Nederlands getoond is. De widget respecteerd dus niet de taal van de winkel.

Ik gebruik de officiele shopify app van Webwinkelkeur en ik heb Pro pakket met Engels en Nederlands als mogelijke talen ingesteld.

Hoe stel ik de widget zo in dat voor EN taal de widget in Engels getoond is, en voor NL taal - in het Nederlands?

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Serge,

Ik zie dat je de mogelijkheid om de taal van de sidebar te laten baseren op het lang-attribuut van de <HEAD> tag hebt gevonden.

Deze functionaliteit is helaas niet in de widget (om de reviews te tonen) te tonen ingebouwd. Daarom zou er voor de widget een keuze moeten worden gemaakt in welke taal je deze wilt plaatsen op de website.

Door de optie anderstalige beoordelingen te activeren worden ook de reviews van andere talen getoond in de widget.

Het idee om de functionaliteit van de sidebar ook voor de sidebar te gebruiken heb ik doorgegeven aan ons development team.

Ik dank je voor je feedback en wens je alvast een fijn weekend toe!