Te mijden bedrijf voor e-commerce

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsTe mijden bedrijf voor e-commerce
Viviane Vanraes asked 1 jaar ago

OfficePro uit Oegstgeest verdient het gebannen te worden uit de e-commerce.  Het doet zowat alles verkeerd en zorgt enkel voor teleurstellingen.  Dit bedrijf blinkt uit in non-communicatie.  Begin november heb ik er als particulier een kleine bestelling geplaatst.  Ik kreeg geen bevestiging per email.  Op vragen via mail naar info over de bestelling wordt als volgt geantwoord:

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht aan OfficePro Wij nemen uw vraag zo snel als mogelijk in behandeling. I.v.m. ziekte kan de beantwoording van uw vraag langer duren dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip. Met vriendelijke groeten, OfficePro Spechtlaan 2 2342AJ Oegstgeest t.: +3170-3069595 www.officepro.eu Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, hier kan niet op worden gereageerd.

Ik krijg niets geleverd, het betaalde bedrag is wel direct van mijn rekening gegaan en verdere vragen om info blijven onbeantwoord.  Inmiddels heb ik gevraagd mijn bestelling te annuleren en me het betaalde bedrag terug te betalen.  Ook weer geen antwoord en ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben.

Het ruikt haast naar fraude en oplichterij.

E-commerce is gebaseerd op vertrouwen, verantwoordelijkheidszin en goede communicatie.  Dit bedrijf hoort hier niet thuis.

Mocht u mij bij het probleem dat ik met dit bedrijf heb, kunnen helpen, ben ik u zeer dankbaar.

Marc Staf answered 1 jaar ago

Beste Viviane,

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt met OfficePro. Deze partij is sinds 18 maart 2022 geen lid meer van ons keurmerk.

Via onze ledenlijst kun je altijd controleren of een webwinkel bij ons aangesloten is. In jouw huidige situatie kan ik helaas niets voor jou betekenen. Gelukkig zijn er andere partijen die jou wél kunnen helpen. Ik adviseer je daarom om het volgende te doen:   Ik hoop dat jouw klacht spoedig afgehandeld wordt. ^Marc