Uitnodigingen afsluiting aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUitnodigingen afsluiting aanpassen
Jeffrey asked 1 jaar ago

Hoi!

Ik heb gemerkt dat er een standaard afsluiting in de e-mail templates wordt gezet namelijk:
"Groet <bedrijfsnaam>".

Aangezien wij best persoonlijk zijn in onze e-mails en daarmee minder zakelijk over willen komen, zouden we het fijn vinden als we deze ook zouden kunnen aanpassen.

Alvast bedankt!

Dag Jeffrey,

Goed dat je hier naar informeert, het is helaas niet mogelijk om dat gedeelte van de uitnodiging aan te passen. Het gedeelte wat je wel aan kunt passen heb je al aangepast, zie ik. Top!

Bedankt voor je reactie!

De vraag was meer of deze mogelijkheid erin gebouwd kan worden? :)

Ik vind het een beetje jammer dat de afsluiting een beetje wordt "geforceerd" en voor iedereen hetzelfde is, terwijl iedereen de teksten op een andere manier/vorm kan schrijven.

Marc Staf answered 1 jaar ago

Begrijp ik, ik ga het als idee inbrengen. Er zijn op dit moment nog geen plannen voor.

Top, thanks!

Chantal answered 1 jaar ago

Hi!

Ik was op zoek naar een antwoord op deze vraag. Ik heb hetzelfde “ probleem” en ervaar dit ook als onprettig. Ik zou het heel fijn vinden als ik dit zelf zou kunnen aanpassen :-)

Marc Staf answered 1 jaar ago

Goed dat je dit laat weten Chantal, ik heb het inmiddels als idee ingebracht. Als we dit hebben doorgevoerd meld ik dat hier.

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Hoi Jeffrey en Chantal,

Ons development team heeft de mogelijkheid om de afsluiting aan te passen ingebouwd. Deze is nu live!

De tekst voor de uitnodiging kan als volgt worden aangepast:

1. Login op het WWK Dashboard
  2. Klik op Reviews
  3. Klik op Uitnodigingen
  4. Klik op het tandwiel-icoontje (naast het grijze woord Uitnodigingen)
  5. Pas de afsluiting aan
  6. Klik eventueel op Preview voor een voorbeeld
  7. Scroll helemaal naar beneden
  8. Klik op Update
Jeffrey answered 1 jaar ago

Super, dankjewel voor het implementeren!

Jeffrey answered 1 jaar ago

Misschien is het trouwens ook handig om dit bij de "Herinneringsmail" toe te passen :)

Dag Jeffrey,

Heel graag gedaan, dank voor de suggestie om dit ook bij de herinneringsmail toe te passen. Ik geef dit door.

Chantal Herings answered 1 jaar ago

Top! Dit is echt super fijn! Bedankt voor het oppakken :-)

Fijne dag!

Chantal

Marc Staf answered 1 jaar ago

Heel graag gedaan Chantal!

Marc Staf answered 1 jaar ago

Ook het begin en einde van de herinneringsmail kan nu aangepast worden.