Skip to content

Uitnodigingen afsluiting aanpassen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUitnodigingen afsluiting aanpassen
Jeffrey asked 2 maanden ago

Hoi!

Ik heb gemerkt dat er een standaard afsluiting in de e-mail templates wordt gezet namelijk:
"Groet <bedrijfsnaam>".

Aangezien wij best persoonlijk zijn in onze e-mails en daarmee minder zakelijk over willen komen, zouden we het fijn vinden als we deze ook zouden kunnen aanpassen.

Alvast bedankt!

6 Antwoorden
Marc Staf answered 2 maanden ago

Dag Jeffrey,

Goed dat je hier naar informeert, het is helaas niet mogelijk om dat gedeelte van de uitnodiging aan te passen. Het gedeelte wat je wel aan kunt passen heb je al aangepast, zie ik. Top!

Jeffrey answered 2 maanden ago

Bedankt voor je reactie!

De vraag was meer of deze mogelijkheid erin gebouwd kan worden? :)

Ik vind het een beetje jammer dat de afsluiting een beetje wordt "geforceerd" en voor iedereen hetzelfde is, terwijl iedereen de teksten op een andere manier/vorm kan schrijven.

Marc Staf answered 2 maanden ago

Begrijp ik, ik ga het als idee inbrengen. Er zijn op dit moment nog geen plannen voor.

Jeffrey answered 2 maanden ago

Top, thanks!

Chantal answered 2 weken ago

Hi!

Ik was op zoek naar een antwoord op deze vraag. Ik heb hetzelfde “ probleem” en ervaar dit ook als onprettig. Ik zou het heel fijn vinden als ik dit zelf zou kunnen aanpassen :-)

Marc Staf answered 2 weken ago

Goed dat je dit laat weten Chantal, ik heb het inmiddels als idee ingebracht. Als we dit hebben doorgevoerd meld ik dat hier.

Je antwoord