Goedendag,
Wij hebben een bol.com koppeling lopen met onze woocommerce website, maar zoals je bij ons in het systeem kan zien verstuurt hij ook beoordelingen naar emails van bol.com
Bijv. 2lqziv5d5zvl4rfrmze4dqt7zknddk@verkopen.bol.com is het mogelijk om emails naar verkopen.bol.com uit te sluiten?
Alvast bedankt
1 Antwoorden
Goedemiddag Nicky,
Bedankt voor je mail en goed dat je hier naar vraagt. De uitnodigingen vanuit bol.com worden standaard uitgefilterd. Het lijkt dus in je dashboard wel alsof de uitnodigingen klaar staan voor verzending, deze worden alleen op het moment dat de uitnodiging moet worden verstuurd, standaard uitgefilterd. Deze klanten ontvangen dus géén uitnodiging.
Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Bedankt voor je mail en goed dat je hier naar vraagt. De uitnodigingen vanuit bol.com worden standaard uitgefilterd. Het lijkt dus in je dashboard wel alsof de uitnodigingen klaar staan voor verzending, deze worden alleen op het moment dat de uitnodiging moet worden verstuurd, standaard uitgefilterd. Deze klanten ontvangen dus géén uitnodiging.
Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Je antwoord