DWQA QuestionsCategorie: Questionsveranderde negatieve in positieve sterren wordt niet meegenomen in de totaal score.
Bjorn asked 4 jaar ago
Goedemorgen,   we merken dat klanten regelmatig per ongeluk de verkeerde sterren geven, als we vragen waarom we een negatieve beoordeling krijgen, dan komen ze erachter dat dat onjuist was en passen deze later aan naar positief.  Echter merken we dat de totaalscore hard achteruit gaat met een negatieve beoordeling, maar zodra deze wordt aangepast naar positief, van 2 sterren naar 5, dan blijft de totaal score ongewijzigd.  Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk.   Is dit bekend bij jullie?  Ik wil vragen om er toch eens na te kijken en zo nodig aan te passen!   Want we staan nu van een 9.3 op een 9.0  en krijgen hoofdzakelijk alleen (gelukkig) goede beoordelingen.  de onvoldoendes die er zijn zijn dus vooral fouten geweest, wat later is aangepast.
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Bjorn,   Het is erg jammer dat het soms voorkomt dat klanten een verkeerde beoordeling geven. Ik heb even voor je gekeken naar al jouw beoordelingen en het cijfer dat daar uit voort is gekomen. ik zie op dit moment geen reden om te vermoeden dat hier iets mis gaat. De berekening van het cijfer klopt. Wel is het uiteraard zo dat een 1-ster beoordeling veel sneller jouw gemiddelde naar beneden haalt dan een 2-,3- of 4-sterren beoordeling. Groet, Asoka