Verkeerde kado

DWQA QuestionsCategorie: JuridischVerkeerde kado
Sabrina asked 3 jaar ago
Goededag Ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact met jullie op tenemen maar tot op heden geen enkel reactie terug ontvangen Ik heb voor mijn zoontje skates besteld tot onze grote verbazing kreeg hij een plastic vliegtuig met soldaatjes opgestuurd iets heel anders dan hij verwacht nu is hij ontroostbaar en is zn verjaardag cadeautje verpest heel erg bedankt hier voor Hij heeft al zo rot tijd achter zich en dacht dit een beetje een licht puntje voor hem kon zijn maar het heeft alles alleen maar erger gemaakt ik heb al berichten en oproepen en gebel maar geen enkel reactie van jullie wat jullie wel doen is op jullie face boek pagina mijn berichten verwijderen beetje onprofessioneel vindt jullie ook niet Ik hoop hier heel snel een oplossing voor kom Afz Sabrina van der laan de mama van jayleigh
Lana answered 3 jaar ago
Beste Sabrina, bedankt voor je mail. Vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een webwinkel. Kun je mij aangeven om welke webwinkel het gaat? Dan kan ik kijken of deze misschien voorkomt in ons ledenbestand. Ik hoor het graag. ^Lana