Verkoop aan landen met andere taal

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerkoop aan landen met andere taal
Kevin Hofmann asked 2 jaar ago
Goedemiddag, Vraag 1: Momenteel verkopen we alleen aan Nederland en België, maar hoe zit dat precies als we vanuit onze webshop willen verkopen aan bijvoorbeeld Duitsland? Waar moeten we dan allemaal aan voldoen? Hier bedoel ik dat mensen ook daadwerkelijk afrekenen op onze webshop. Vraag 2: Wanneer we onze producten via Amazon gaan verkopen aan bijvoorbeeld Duitsland en mensen betalen op Amazon in plaats van op onze webshop, mensen komen dan helemaal niet op onze webshop. Hoeven we dan aan minder voorwaarden te voldoen? Zover ik nu weet moeten in ieder geval de algemene voorwaarden, privacy policy en cookie verklaring in de talen beschikbaar zijn van de desbetreffende klant.  Zou u mij hiervan van meer informatie kunnen voorzien?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Kevin,   Goed dat je je aan het oriënteren bent op de Duitse markt en hiernaar informeert. Duitsland heeft strengere wetgeving dan Nederland. Op deze pagina kun je een aantal Duitse eisen voor een webshop lezen. We raden je aan om bij een Duitse jurist langs te gaan om alles juridisch te laten kloppen.   Als je je producten via Amazon wilt verkopen kun je het beste ook aan alle vereisten van een Duitse webshop voldoen. Amazon heeft wel verschillende opties om het logistieke gedeelte te organiseren. Op deze pagina lees je meer over de verkoop op Amazon Duitsland.   Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je succes op de Duitse markt!