Verkorten tijd van sturen nar klant

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerkorten tijd van sturen nar klant
Bea Molenaar asked 10 maanden ago

Beste,

De tijd tussen het ontvangen van het product en jullie mail met de mening over de bestelling, vind ik erg lang! Kan dat aangepast worden? Ik mis nu al lange tijd reviews? De laatste zijn niet verzonden geeft het systeem aan?

caleni Staf answered 10 maanden ago
Hoi Bea, Goed dat je even contact opneemt. Zoals ik kan zien zijn er wel uitnodigingen verzonden. Onder reviews>uitnodigingen zie je rechtsbovenin gepland en verzonden staan. Bij gepland staat er nu nog 1 in de wacht om verzonden te worden, de andere vier hebben zich uitgeschreven of zijn een duplicaat. De rest is allemaal verzonden. Wanneer je achter de uitnodiging klikt op het pijltje naar beneden, krijg je meer informatie. Wat betreft de termijn waarna een uitnodiging wordt verzonden, ik gok dat je deze op nu zo'n 5-6 dagen hebt staan. Dit is eigenlijk wel redelijk normaal, helemaal wanneer er zoals nu een storing is bij PostNL. Mocht je dit toch willen wijzigen, dan ga je binnen ons dashboard naar installatie>installatie wizard en kies voor “Login op onze speciale mijnwebwinkel integratie”. De rechtstreekse link naar de Mijnwebwinkel integratie is https://www.webwinkelkeur.nl/mijnwebwinkel/login.php. Als je daar de stappen doorloopt kun je ook het aantal dagen instellen na order verzending waarna de klant een reviewverzoek moet krijgen.