Verschillende uitnodigingen klaarzetten

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsVerschillende uitnodigingen klaarzetten
Aron Kers asked 2 jaar ago

Hallo,

Is het mogelijk om meerdere variaties van uitnodigingen aan te maken? Een online aankoop heeft meerdere fases. Zo zijn wij bijvoorbeeld benieuwd hoe iemand de aankoop via de webshop heeft ontvangen. Daarnaast zijn we ook benieuwd hoe zakelijke klanten het afhalen van bestellingen ervaren. Ten slotte willen wij weten hoe de levering van de producten bij de klant is bevallen. Dus willen wij handmatig onze klanten gaan uitnodigen om een review achter te laten voor een specifieke fase van het bestellen. Nu kan ik bij Reviews > Instellingen, 1 uitnodiging al klaarzetten, maar zou graag variant 1, 2 en 3 willen aanmaken.

Hoor graag wat mogelijk is.
Aron

Marc Staf answered 2 jaar ago

Dag Aron,

Het is helaas niet mogelijk om meerdere variaties van uitnodigingen te versturen. Er wordt 1 soort uitnodiging verstuurd, de klant heeft wel de mogelijkheid om in de review ook een score te geven voor bijvoorbeeld de levertijd, klantenservice, assortiment etc. Deze scores tellen echter niet mee met de score van de review zelf, dit is vooral bedoeld om je als winkelier meer inzicht te geven in wat er goed is gegaan en wat minder goed.

Ik hoop dat je hier verder mee komt. ^Marc