Waar kan ik de verstuurde berichten terugvinden?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsWaar kan ik de verstuurde berichten terugvinden?
D asked 10 maanden ago
caleni Staf answered 10 maanden ago
Goedemiddag, Goed dat je hier even naar vraagt. Binnen je dashboard ga je aan de linkerzijde naar reviews> shopreviews en klik vervolgens achter de review op het praat wolkje. Wanneer je een antwoord hebt gestuurd, staat deze in een blauw kader waarbij staat 'antwoord van kwaliteitsplanten'. Ook staat hier nog achter of deze reactie publiekelijk is geweest, privé of per e-mail.

Hi Caleni,

Dank voor je reactie!
Voorheen hadden jullie de reviews in het overzicht met daaronder direct het antwoord (als dat gedaan was) Dat was toch makkelijker en overzichtelijker. Kunnen jullie dat weer instellen voor ons?

Groetjes :)

caleni Staf answered 10 maanden ago
Goedemorgen! Ik ga de feedback aan ze doorgeven, maar ik kan helaas niet beloven dat dit ook daadwerkelijk terug komt 😲 Een fijne dag!
caleni Staf answered 10 maanden ago
Goedemiddag, Terugkomend op je feedback en verzoek. Het is wel mogelijk om de oude manier te zien/gebruiken. Je kunt de rasterindeling gebruiken. Antwoorden worden dan hetzelfde getoond als voorheen. Er zijn dus verschillende opties: 1 De rasterweergave de standaardweergave maken 2 Het geselecteerde weergavetype opslaan en als standaardweergave gebruiken Succes!

Hi,

Dat lijkt me handig maar ik zie nergens instellingen om dat aan te passen? :-)

caleni Staf answered 10 maanden ago
Sorry, ik ben te snel met een reactie plaatsen. Ik begrijp van ons developmentteam dat dit de aanpassingen kunnen worden, maar deze nog niet zijn doorgevoerd. Ik houd je op de hoogte. Voor nu kun je enkel aan de rechterzijde naast open/klaar de 'blokjes' optie, waar je wel als overzicht ziet waar op gereageerd is.

Hi,

Die had ik gezien, maar is nog geen overzicht helaas van de reactie en tegenreactie helaas. Hopelijk kunnen ze het snel doorvoeren :)